زنجیره تامین میلگرد

زنجیره تامین میلگرد

تامین میلگرد صادراتی از ایران

تامین میلگرد صادراتی از ایران و صادرات آن به کشورهای حوزه CIS وکشورهای حاشیه خلیج فارس وعربی از جمله خدمات بازرگانی می باشد. ما میلگرد را به صورت مستقیم با بهترین قیمت رقابتی تامین می کنیم  و با توجه به مقصد مورد نظر بار را با روش های باربری ریلی، دریایی و جاده ای حمل می کنیم.

تامین میلگرد

تولید کنندگان میلگرد زیادی در کشور ما فعالیت می کنند که با توجه به بازار بسیار گسترده و بزرگ میلگرد در کشور این امر طبیعی به نظر می رسد. به همین دلیل تامین میلگرد صادراتی از ایران می تواند به طور مستمر انجام شود. از جمله مهمترین تولید کنندگان میلگرد در کشور می توان به ذوب آهن اصفهان، فولاد خراسان، آناهیتا گیلان، ‌بافق، یزد و کرمان اشاره کرد. فروش میلگرد ایران و صادرات آن دیگر کشورها یک تجارت پرسود به شمار می رود. یکی از خدمات بازرگانی تامین میلگرد از ایران برای صادرات است.

تامین میلگرد صادراتی

ما در شرکت به همراه تیم حرفه ای خود با سال ها تجربه در حمل و نقل بین المللی و بازرگانی، توانایی تامین انواع میلگردهای ساختمانی و صنعتی را با قیمت های مقرون به صرفه داریم. برای اطلاعات بیشتر در خصوص تامین میلگرد صادراتی از ایران و استعلام قیمت های به روز می توانید با همکاران ما از راه های ارتباطی زیر در تماس باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

آواتار موبایل
منوی اصلی x
X
0
YOUR CART
  • No products in the cart.